29 maart 2007

Geloof het of niet.

Gisteren avond hebben we onze reis een flink eind verder gezet, een laatste klein oponthoudje in Lollar om nadien richting Köln te rijden. De bedoeling was om 1h in Aken toe te komen. Vertraging is uiteraard niet te vermijden... en zijn dan maar rond 1h uit Keulen-Gremberg vertrokken met een vermoedelijke reistijd van 1h50 tot Aken. Deze morgen rond 2h40 zijn we ginder dan ook toegekomen.

We zullen In Aken blijven tot vrijdag, er is geen olie meer...

Jullie kunnen niet geloven hoe gelukkig we zijn!

3 Comments:

At 3/29/2007 10:11:00 a.m., Blogger Kurt Demeyere said...

Hoi iedereen...
Het is zover, de "64.169" staat aldus in Aachen-West klaar om de laatste "buitenlandse kilometers spoor" te verslinden. Één ding is nu heel zeker : de "nieuwe levenswandel" in ons Belgenlandje kan beginnen !!!
Een heel dikke proficiat aan allen die aan dit huzarenwerk zowel het kleinste steentje alsook de grootste blok steen hebben bijgedragen. Eveneens proficiat voor iedereen die achter de schermen en soms in de grootste stilte zijn (bescheiden) bijdrage geleverd heeft. Een ongelooflijk grote bewondering voor Pierre en Henk !!! Formidabel !!! Niemand mag hierin ooit vergeten worden...
Is de via e-mail rondgestuurde B-CARGO BNX bepalend, of wordt de officiële intrede van de "64.169" toch vrijdag 30 maart 2007 zoals aangekondigd op deze WEB-site ?
Een warme oproep t.a.v. het PR-team van het TSP : gebruik alle mogelijke kanalen om de intrede van de "64.169" in België aan het zo groot mogelijke publiek kenbaar te maken... De intrede moet en zal op een massale bijeenkomst van treinliefhebbers kunnen rekenen !!!
Kurt Demeyere, Stasegem-Harelbeke

 
At 3/29/2007 10:43:00 a.m., Blogger Unknown said...

Hey iedereen hier,
Op de BNX staat ook vermeld dat er na aankomst in schaarbeek een losse rit is gepland naar Montzen of heb ik dit erkeerd begrepen?

 
At 3/29/2007 05:34:00 p.m., Blogger 29.160 said...

Inderdaad een losse rit. Kan bvb. de GMN-loc van dienst zijn die terugkeert naar zijn standplaats.

Nu we het toch over de sleping in België hebben: TSP zou TSP niet zijn moesten ze er niet in slagen om met een eigen loc de 64.169 naar FSRV te halen.
Of haalt de NMBS haar 29.013 van stal om de stomer te slepen. Beide loctypes behoorden immers tot de allerlaatsten der "stoom"-Mohikanen (zie het relaas in ODB 78).

Sorry gasten, ik was eventjes luidop aan het dromen.
29.160

 

Een reactie posten

<< Home