26 maart 2007

Vertraging...


Normaal moesten we vandaag vertrekken rond 17 u richting Dresden. Jammer genoeg zal men pas morgen vertrekken rond 23h35 met een diesellocomotief. Dit omdat de dienst op enkelspoor verloopt en er is vertraging opgelopen door spoorwerken. In Dresden zal men dan ook van locomotief moeten veranderen.

4 Comments:

At 3/26/2007 08:50:00 p.m., Blogger nickj said...

spijtig dat jullie moeten wachten tot morgen.
maar ik zie dat de P8 in zeer goede handen is dus mogen we toch wel blij zijn dat deze toch wel iets speciale loc zo goed begeleid word.
verder wens ik het taem nog een goede reis zonder al teveel vertraging enzo.

groetjes nick ongena

 
At 3/26/2007 09:21:00 p.m., Blogger Jok said...

Een schitterende prestatie !!! Dat noem ik nu eens inzet

 
At 3/26/2007 10:57:00 p.m., Blogger 29.160 said...

Hallo Philippe en kornuiten.
Ze ziet er voorbeeldig uit, jullie TSP-beauty, alhoewel de Duitsers ze "Mädchen für alle Werk" noemden.
Zijn die vertragingen het gevolg van "Deutsche Grundlichkeit" of willen ze daar zo lang mogelijk genieten van de aanwezigheid van de P8?
Feit is: hier zit iedereen op hete kolen om ze onder stoom en met elegante drijfstangomwentelingen te zien paraderen.
Als ik goed kan rekenen zal woensdag de doortocht door Duitsland gebeuren en komen jullie - als alles vlot loopt - donderdag aan in FSR. Kan de aankomst niet wat uitgesteld worden tot pakweg vrijdagnamiddag of het weekend? Het ontvangstcomité zal des te groter zijn.
Veel succes met de laatste loodjes... die meestal het zwaarst wegen.

 
At 3/27/2007 11:15:00 a.m., Blogger Kurt Demeyere said...

Beste treinliefhebbers... Totaal onverwacht kreeg ik de voorbije dagen eveneens de unieke kans om op een bevriende èn kameraadschappelijke basis het vaste team "64.169/P8-begeleiders" het spreekwoordelijke "handje toe te steken". Bij wijze van logistieke steun konden Pierre en Henk bevoorraad worden met verse levensmiddelen, snoep, frisdrank, propere kledij en origineel Belgische blikjes bier... Tussen Bratislava, Slovakije en Devin Vychod (Decin), Tjechië kon de lokbegeleiding in ploegjes van 2 georganiseerd worden. Hierdoor konden Pierre en Henk vooreerst sedert hun vertrek uit Cluj-Napoca Est eventjes "op hun gemakje" genieten van een warme douche, een logementje op hotel, een warme maaltijd op restaurant èn het via de weg samen volgen van de "64.169". Onnodig te vertellen dat Pierre en Henk onderweg de beste plaatskes konden uitpikken voor de verscheidene fotoshoots èn heel wat filmmateriaal. Het verhaal kan ook nu weer verder ; vanavond begint de laatste etappe vanaf de grens Tjechië-Duitsland naar ons Belgisch grondgebied... Nog een beetje en de "64.169" - de "P8" of het gekende "Mädchen für alle Werk" - kan in België aan zijn nieuwe "stoomse levenswandel" beginnen. Voor de geleverde inzet alsook de bovenmenselijke prestatie, zijn woorden gewoon ontoereikend om de daarbijhorende bewondering voor de TSP-equipe in woorden neer te pennen. In alle analen - tijdschriften, boeken, WEB-sites, en zo veel meer - dient de huzarenprestatie van Henk & Pierre en hun TSP-companen dan ook "in vetjes, cursief èn in de beste verve neergeschreven", opdat het "P8/64.169-verhaal en dito -transport" van Roemenië naar België een blijvende herinnering voor alle huidige èn toekomstige treinliefhebbers mag zijn aan deze uitzonderlijke en mogelijks laatste unieke gelegenheid !!! Proficiat !!! Een fervente stoomliefhebber. Kurt Demeyere, Stasegem-Harelbeke

 

Een reactie posten

<< Home