28 maart 2007

Duitsland!!



Sinds gisteren nacht hebben we heel wat weg afgelegd . We zijn vertrokken uit Decin als loctrein met de 189 004 tot Dresden. Daar zijn we rond 1h41 vertrokken met bestemming Engelsdorf waar er een smering voorzien was voor de P8.

Zo’n smering neemt ongeveer 1 uur in beslag.

Momenteel bevinden we ons in Kassel (via Nordhausen gereden) waar we weer de P8 zullen insmeren terwijl we op een bestuurder wachten. Stek u voor!We bevinden ons net over de helft van onze rit in Duitsland!

Vrijwilligers hebben het soms heel moeilijk! We zijn allemaal doodmoe (vooral Henk), deze nacht hebben we geen ook dicht gedaan.

3 Comments:

At 3/28/2007 04:55:00 p.m., Blogger pa en ma said...

Allez Henk nog een duwke!Toch een prachtig verjaardagsgeschenk:met een heuse Loc.naar Belgie komen.Ook nog een pluim voor Claire,de vrouw achter...onvoorwaardelijk!!!
Pa en Ma

 
At 3/28/2007 05:07:00 p.m., Blogger coco said...

Henk, boeriboeri, 't is nu niet meer van we zullen er komen maar...
we moeten er komen.Toen ik je vroeg of je dit ooit nog eens zou doen, die miserie onderweg, de papperassenwinkel, het weer, alle mogelijke elementen welke konden dwarsliggen en dat dan ook deden, antwoordde je me zonder aarzelen: ja!
En daarop: iemand moest het doen en ik wilde dit zo graag tot een goed einde brengen.
Samen met Pierre en de andere helpers heb jij iets verwezenlijkt dat niet kon zonder de steun van je thuisbasis, vooral dan je vrouw.
Wanneer we elkaar de eerste keer terugzien maken we de, door Pierre beloofde, Wòdka soldaat!!!

 
At 3/28/2007 07:41:00 p.m., Blogger 29.160 said...

Goeie avond dapperen!
De Belgen zijn toch de dappersten aller Galliërs, zei Juul Cesar.

De emoties beginnen hoog op te laaien. Ik ben niet meer van de PC weg te slaan, volg alles van minuut tot minuut. Zelfs een dubbele whisky-cola brengt me niet tot rust. Ik heb zo het gevoel dat bij de aankomst in FSR-vorming de zakdoeken en kleenexen goed van pas zullen komen. Laat ze vloeien, die tranen van geluk.
Ondertussen wordt de uurregeling GMN-FSR in razend tempo verspreid onder de stoomadepten. Bij het lezen van de "avonturen" en de reacties kan ik alleen maar nederig het hoofd buigen voor zoveel moed en doorzettingsvermogen. Dank ook aan allen die financieel hebben bijgedragen tot het welslagen van dit formidabel avontuur. Ik hoop van ganser harte dat wij binnen de kortste keren de jongste telg van de TSP-collectie in volle glorie zullen kunnen aanschouwen.
Als laatste nog dit: blijkbaar wordt hoofdzakelijk in Vlaanderen het relaas van de TSP-helden op de voet gevolgd.

Mannen, mijn diepste respect voor jullie exploten en een welgemeende dank u!

 

Een reactie posten

<< Home